پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204952
ديدار رئيس تبليغات اسلامي فارسان با سرپرست فرمانداري
تاریخ انتشار : 1395/02/22 11:17:05
نمایش : 1521
رئيس تبليغات اسلامي فارسان با سرپرست فرمانداري فارسان ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد ميربد، رئيس تبليغات اسلامي فارسان، با حضور در فرمانداري فارسان با مهرداس طاهري، سرپرست فرمانداري فارسان، ديدار و گفتگو کرد.

در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام ميربد با تبريک انتصاب آقاي طاهري به عنوان سرپرست فرمانداري فارسان، گزارشي از عملکرد اداره تبليغات اسلامي فارسان در سال 1394 ارائه داد.

وي گفت: در همه شهرها و روستاهاي شهرستان روحاني مستقر وجود دارد و مشکل کمبود روحاني در برخي شهرها مانند جونقان به زودي مرتفع مي شود.
ميربد ادامه داد: در سال گذشته تقريبا 800 نفر در مراسم اعتکاف در شهرستان فارسان شرکت کردند که اين تعداد امسال با رشد 50 درصدي به 1200 نفر رسيد و بحمدالله امسال مراسم معنوي اعتکاف بسيار عالي برگزار شد و نکته قابل توجه استقبال جوانان و نوجوانان از اين مراسم بود.

رئيس تبليغات اسلامي فارسان افزود: اکنون در سطح شهرستان فارسان ما داراي 3 مدرسه علوم و معارف صدرا هستيم، که قريب به اتفاق دانش آموزان اين مدارس داراي معدل بالا هستند و ان شاء الله با تربيت و به ثمر نشستن اين افراد شاهد تحولات مثبت فراواني به لحاظ فرهنگي در سطح شهرستان خواهيم بود.

در ادامه، طاهري با تشکر از حضور حجت الاسلام ميربد، گفت: با توجه به شخصيت علمي  و دانشگاهي آقاي ميربد و حضور ايشان در راس تبليغات اسلامي فارسان شاهد تحولات مثبتي در مسائل فرهنگي در سطح شهرستان هستيم.

وي افزود: به زودي با فرا رسيدن تابستان اوقات فراغت دانش آموزان فرا مي رسد و ان شاء الله تبليغات اسلامي طرح و برنامه خود براي اين موضوع را هر چه سريع تر ارائه دهد و فرمانداري آماده همه گونه همکاري با تبليغات اسلامي براي پر کردن مفيد اوقات فراغت دانش آموزان هستيم.

طاهري در اين ديدار از حجت الاسلام ميربد خواست تا کمبودها و مشکلات تبليغات اسلامي  را به صورت مکتوب به فرمانداري ارائه دهد و قول داد تمام تلاش خود را براي رفع اين مشکلات انجام دهد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html